Photo: PIXSELL
Kroz godine su se isprofilirali u poslovnoj galanteriji, a iz široke palete proizvoda nude i kožnate jelovnike u raznim kombinacijama po kojima su također prepoznati u turizmu.
“Na godinu proizvedemo više od tri tisuće kožnatih jelovnika u brojnim varijantama”, priča Miljenko Vuk pokazujući još jedan segment obrta, kreativne ženske i muške poslovne aktovke koje dizajnira njegova supruga Ana Dorotić. “Suprugin dizajn i naša proizvodnja spojili su se u uspješan hrvatski proizvod koji se pokazao punim pogotkom jer nam se ljudi stalno vraćaju. Uz aktovke nudimo i torbe za tablet, ‘book keeper’, jednostavne navlake za tablet ili ruksake”, pojašnjava.
Godine 2006. Miljenko Vuk dobio je srebrnu plaketu na Sajmu inovacija za osmišljavanje torbe za prijenos vrijednosne dokumentacije i novca, nakon čega ga je prepoznao i bankarski sektor. Njegovu termo torbu za prijevoz pizza Sajam inovacija također je nagradio drugom nagradom nekoliko godina poslije, a zadnja inovacija odnosi se na termo torbu s pločastim grijačom.
“Za uspješno poslovanje važno je pratiti tržište i neprestano biti u koraku s trendovima”, napominje Miljenko Vuk te završava kako uspješno poslovanje zahvaljuju inovaciji, malim serijama kvalitetnih proizvoda i dizajnu.