Kožna galanterija iz njihovog asortimana podrazumijeva muške i ženske torbe, novčanike različitih modela, remene, torbe specijalnih namjena, mape, jelovnike, etuije i zaštitne rukavice kao stalne artikle, ali brojne druge artikle izrađuju specijalno po narudžbi.
„Našim proizvodima je teško dodijeliti karakter jačine zbog izraženog stupnja sezonalnosti. Ugostiteljska oprema dominira ljeti, poslovni program zimi, a modne kreacije torbica i remena periodično. Zaštitna oprema se proizvodi kontinuirano cijele godine za već stalne kupce“, priča Stjepan Nemčić. „Obrti u Sv. Ivanu Zelini su nažalost u opadanju, a broj se smanjio otprilike za polovicu u proteklih 15 godina. Mišljenja smo da treba pobuditi interes za obrtničkim zanimanjem već u srednjoj školi“, dodaje Stjepan.
„Proces proizvodnje počinje samim odabirom kvalitetne kože pogodne za izradu proizvoda kojima je namijenjena. Na primjeru torbe, svaki komad se ručno kroji od kože i podstave koja će se na kraju umetnuti. Dio gdje se dijelovi kože spajaju se stanjuje kako bi spajanje bilo čim ljepše. Paralelno se torba podljepljuje, a kasnije šiva. Ovisno o načinu izrade, rubovi i ručke se bojaju u odgovarajuću boju, suše te šivaju ili montiraju na pozicije. Prilikom spajanja se treba obratiti pažnja na džepove unutar torbe ili sekcije kako bi se na ispravan način ušili. Podstava se ugrađuje na izrađeni oblik torbe“, pojašnjava kompletni proces proizvodnje kako bi kupci dodatno cijenili ručni rad.
Materijale koje koriste pri izradi nabavljaju u Italiji kao europskoj prijestolnici za modnu kožu. Prilikom izrade rade i serije i po narudžbi. „Naravno, serijska proizvodnja za nas ne podrazumijeva traku i automatski rad, već selektivan osobni pristup svakoj torbi u manjoj kolekciji. Kada je u pitanju rad po narudžbi, bilo to futrole za razne proizvode, torbe, novčanici, za svaki proizvod se izrađuje nacrt, razrađuju se šablone te se onda kreće u izradu“, napominje.
Njihove torbe su dostupne svim zainteresiranima na njihovoj web stranici i Zagreb Crafts katalogu.
Proizvodi koji izađu iz proizvodnje i nađu svojeg kupca zasigurno ostaju dugi niz godina u upotrebi, a to potvrđuju proizvodi koji se vraćaju u radionu nakon 10 godina na popravke. „Ako i dođe do popravka gledamo to kroz način poboljšanja za buduće proizvode. Izvozni karakter obrta je mali, ali postoji! Voljeli bismo proširiti izvoz u više europskih zemalja, a putem Zagreb Craftsa i daljnje tržište“, ističe želje Stjepan Nemčić.
Od planova za budućnost ističu povećanje izvoza u inozemstvo, otvaranje poslovnog prostora, osnaživanje brenda te investiranje u nove strojeve i opremu kako bi se uz trenutnu kvalitetu pridonijelo brzini.