Širenjem poslovanja otvoren je dućan u Zagrebu koji je vodio njegov nećak Gabrijel Cerovečki. Izradio je kišobrane za izložbu u Londonu 1936. na kojoj je osvojio prvu nagradu Zlatnu plaketu i Grand Prix Londona.
Tu nagrade ne staju. Njegov sin Krešimir i sada gospodin Thomislav nastavljaju proizvodnju kišobrana ručnim radom na starinski način osvajajući mnoge gospodine i gospođe grada Zagreba. Danas izrađuju i damske suncobrane za potrebe filmske i kazališne umjetnosti. Cerovečki kišobrane naručivale su domaće i strane televizijske kuće, a nakon prikazivanja emisije o ovim posebnim kišobranarima stigla je narudžba za šestinske kišobrane čak i iz Japana. Kad je japanska princeza bila u posjetu Zagrebu, na dar od Grada dobila je repliku damskog suncobrana iz sredine 19. stoljeća.
Photo: Danijel Berković/PIXSELL
Njihov najpoznatiji proizvod je upravo šestinski kišobran, koji je već postao zaštitni znak Zagreba. Velika prednost su kvalitetna žica i materijal, kao i ručni rad, pa ih već godinama posjećuju vjerne mušterije, kao i novi klijenti kojima je dosta kupovanja novoga kišobrana svaki put kad vjetar jače zapuše.
Svi kišobrani su ručni rad od poliestera, satena, pamuka-poliestera i čistog pamuka, čvrstih drški od kestena i bambusa, kao i impregniranoga konca te metalnih žica otpornih na hrđu.
Nedavno su osvojili i nagradu za prekrasnu kabanicu Kaplju koju su napravili s dizajnericom Anom Rimac. Dolazi u crvenoj i crnoj boji, prepoznatljivoga šestinskog dizajna. Iste je konstrukcije kao i kišobran, a ideja vodilja za ovu inovativnu kabanicu je da ne nosiš kišobran u ruci nego na sebi.
Obrt s tradicijom koji se na moderne načine bori protiv konfekcije i masovne proizvodnje osim u Hrvatskoj poznat je i diljem svijeta.