Većina zagrebačkih craftera njeguje tradiciju kroz svoje obrte, ali prati i trendove koji mogu pomoći u boljoj prezentaciji i prodaji njihovih proizvoda.
2022. prema najsvježijim izvještajima svjetskih platformi Etsy i Pinterest tj. pretragama njihovih korisnika pokazuje da će se trendovi usmjeriti na jednostavnost, povezanost s prirodom i nostalgiju prema prijašnjim vremenima. Omiljena boja bit će zelena (pogotovo smaragdno zelena), no i pastelne boje kad je riječ o uređenju interijera ili odabiru svijeća i jastuka. Danska pastelna i nordijski chic već u prvom mjesecu 2022. pokazuju puno veći interes u pretragama u odnosu na druge boje i dizajn.
Na primjer Snježana iz Sartees dizajn studija trenutno u svojoj ponudi spaja nostalgiju retro klik-klak torbicama uz koje izrađuje moderne etuije za mobitel koje dobijete kao poklon za kupnju torbice.
Irki, pastelne boje ima kao primarne u svojim proizvodima, no u novoj kolekciji išli su korak dalje te ponudili dječju posteljinu izrađenu od organskog pamuka. Uskladili su i dizajn s prirodom te se fokusirali na kvalitetu i jednostavnost.
U 2022. bit će traženi romantični porculan, zemljane vaze, nostalgično posuđe i uporabni predmeti za dom koji reflektiraju mir i sigurnost doma u kontekstu s pandemijom izvan doma.
Pravi primjer toga je Odeata keramika koja svojom kolekcijom, upravo omogućuje taj osjećaj.
Apstraktni oblici, asimetrija, valovi bit će zastupljeni kod odabira odjeće, gotički dodatci i srebrni neobični nakit poput onog koji nude naši crafteri Lapidarium ili Zlatarna Bijou.
Ako ste obrtnik ne trebate mijenjati svoj proizvod da biste trendovski bili zanimljivi. Dovoljno će biti da trendove uklopite npr. u ambalažu vašeg proizvoda ili u prezentaciju putem društvenih mreža i vaših kanala promocije. Možete fotografirati vaše proizvode u životnim situacijama koje pokazuju da ste u skladu s vremenom. Ako se pak odlučite osvježiti vašu ponudu proizvoda ili usluga u skladu s trendom svakako imajte na umu da ju proizvedete u onoj mjeri u kojoj će se prodati.