Legendarna klobučarska obitelj, koja je zadužila Zagreb svojim pokrivalima za glavu, nakon 70 je godina preselila proizvodni pogon i obrt na novu adresu, u Vlašku 59.
Neizbježni simbol centra Zagreba bila je malena radiona Cahun koja je, u neposrednoj blizini Dolca, stvarala šešire preko 69 godina.
Jedan od njihovih slavnih angažmana bilo je kreiranje šešira za film “Tko pjeva, zlo ne misli”. a Iako su vremena kada je šešir predstavljao statusni simbol prošla, Cahuni danas proizvode pokrivala za glavu svih vrsta od raznih materijala.
Nekadašnji prostor Pod zidom dobili su od grada Zagreba na korištenje, a trenutno je u procesu povrata, bili su primorani potražiti novi prostor. Radiona u Vlaškoj 59. uz brojne preinake, zablistala je u punim sjajem nakon što ju je vlasnica Josipa Cahun dupkom ispunila unikatnim pokrivalima.
S dolaskom jeseni i hladnijih dana potražnja raste, a nude veliki izbor muških i ženskih šešira, kapa, marama i turbana od prirodnih materijala. U novom prostoru Cahuni obećavaju i novi početak kako bi nastavili obiteljsku tradiciju, bez koje ne možemo zamisliti zagrebačku kulturnu baštinu.
Obitelj klobučara dio je prepoznatljivog štiha Zagreba koju ne može zamijeniti masovna proizvodnja, od čega strahuje Josipa Cahun, ali ipak ne isključuje mogućnost da njezina kći nastavi tradiciju.
Photo: Danijel Berković/PIXSELL