U vremenima zdravstvene i gospodarske krize, ležeran šoping u centru grada čini se udaljen svjetlosnim…
U vremenima zdravstvene i gospodarske krize, ležeran šoping u centru grada čini se udaljen svjetlosnim godinama. Danas najčešće kupujemo online, zavaljeni u naslonjače, i to proizvode koje prije kupnje ne isprobamo, dotaknemo, čak ni ne vidimo uživo. No, i prije pandemijskih dana upoznali smo takve trendove – webshopove, velike šoping centre, serijsku proizvodnju niske kvalitete. Štoviše, na njih smo se navikli, ne preispitujući previše što kupujemo ili koliko će trajati.
Kampanja #kupujmoobrtničko nastoji podsjetiti na vrijednost obrtničkog proizvoda i promovirati jedinstveno zagrebačko obrtništvo. Dok je prošle zime popraćena jumbo plakatima diljem grada i promotivnim video uracima, ovog proljeća kampanja se vraća u velikom stilu. Naime, glumci Anica Kovačević i Đorđe Kukuljica u novim videima utjelovili su Zagrepčane koji, šećući gradom, pozdravljaju obrtnike i obrtnice i posjećuju lokalne obrtničke radnje.
Ovim videom promoviraju se obrtnički proizvodi, poput dizajnerske odjeće, ali i usluge – poput usluge taksi prijevoza i frizerske usluge. Osim toga, promoviraju se ljepote Zagreba čiji je centar desetljećima dom prekrasnih obrtničkih izloga!