Ovaj ekonomist po struci, uz obitelj je od djetinjstva uključen u krznarstvo, pa njegova prekvalifikacija nije došla slučajno. Radom se usavršio u poslu i položio majstorski ispit za krznara.U Krznariji Tomić izrađuju se bunde, jakne, kape, kragne, modni dodaci, šubare i slični predmeti. Uz to posjeduju i trezor za čuvanje kaputa, što je često tražena usluga. No najveći opseg posla u krznariji zauzima prekrajanje, kako ističe Zoran. Prerada i preoblikovanje starih modela u radionu dovodi klijente koji ovaj kvalitetan materijal žele prilagoditi novim vremenima ili svojim novim tjelesnim mjerama. Krzno je izdržljiv materijal te se i nakon niza godina, ovisno o kroju, može prilagoditi klijentovim potrebama. Ono se pojavilo kao odgovor na klimatske uvjete, a poslije se tijekom povijesti počelo dovoditi u vezu i s modnim izričajem. Zbog svoje specifičnosti trendovi u krznarstvu ne mijenjaju se tako često te gotovo uvijek cirkuliraju.
Photo: Goran Stanzl/PIXSELL
„Najviše me vesele kreacija i zadovoljstvo klijenta. Svaki odjevni predmet je zanimljiva priča za sebe i nijedan nije isti, kao što niti jedna žena nije ista. Najbolja reklama je upravo zadovoljan klijent, čije želje su ispoštovane. Imam puno klijenata koji generacijama dolaze, a veseli me i svaki novi. S obzirom na teška ekonomska vremena, proizvodi od krzna su luksuz. Što se budućnosti obrta tiče, ona prilično ovisi o tržišnim izazovima. Nadam se da će standard općenito porasti, a krznara će uvijek trebati u određenoj mjeri“, navodi Zoran.