Kroz promišljanje s kćerkom Sunčanom, Vjekoslav Završki došao je do spoznaje kako su crveno-bijeli kvadratići najprepoznatljivija oznaka Hrvatske u svijetu.
Gotovo godinu dana „korak po korak“ stvarali su proizvod te ga u konačnici i zaštitili u lipnju 2014. godine kao industrijski dizajn pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo.
Tajna uspjeha knjige, kako navode, leži u svestranosti koju ona nosi izvana, iznutra i na poleđini. Izrađena je ručno, od kože, sa utisnutim grbom RH. Moguće ju je primijeniti u razne promotivne svrhe, kako npr. za promociju gradova u turističke svrhe, promociju turističkih zajednica odnosno turizma općenito, zatim za promociju sportskih institucija, sportaša njihovih uspjeha i sl.
U unutrašnjosti se nalaze fotografije npr. grada kojeg predstavlja, a sa stražnje strane se može utisnuti grb tog istog grada, također, predviđeno je i mjesto za QR kod koji pruža dodatne informacije.
U ovom trenu pokriveni su grad Zagreb, Split, Zadar, Šibenik, Pula, nacionalni park Plitvička jezera, nacionalni park Krka,te postoji i primjerak koji predstavlja našu proslavljenu atletičarku Sandru Perković.
Promotivnu knjigu moguće je naručiti pojedinačno ili u više primjeraka u obrtu „Završki“ u Zagrebu, u Jurišićevoj ulici broj 10 i to po cijeni od 140,00 do 210,00 kn, ovisno o broju naručenog proizvoda.
”Dojmovi onih koji su se susreli sa našom promotivnom knjigom su više nego izvanredni. Svi su oduševljeni kako idejom tako i načinom izvedbe knjige. Interesantna je zbog svog izgleda, boje, utisnutih grbova, izbora fotografija, mogućnosti stavljanja magneta i postavljanja na metalni pano. Ona čini jednu cjelinu spojenu od raznih dijelova koji su svaki za sebe na svoj način originalni. Na Sajmu INOVA koji je održan u studenom 2016. godine dobili smo srebrnu medalju za uspješan dizajn”, ponosno je istaknuo gospodin Završki za Zagreb Crafts.
Photo: PIXSELL