Ime kampanje ŠAH MAT F2F4 zaokružuje dizajnersku igru Đurđice Vorkapić kroz asimetrične linije i jedinstvene modne dodatke. Poseban je naglasak na hit čarapa-čizmama koje su ove sezone osvojile trendseterice i u Hrvatskoj. Od materijala čizama, Hippy Garden osmislio je varijante s baršunom, neoprenom i svjetlucajićim metalik materijalom za svačiji ukus.
Praktični ruksaci torbe rađeni su od eko kože s nezaobilaznim detaljima, a osim ruksaka, u Hippy Gardenu možete potražiti i torbe za laptop, torbice i novčanike u monokromatskom štihu cijele kolekcije. Đurđica Vorkapić za lice kampanje odabrala je poznatu voditeljicu Marinu Medved Pulić koja u fotografskoj izvedbi Šime Eškinje izvrsno utjelovljuje kolorit Hippy Gardena.
Kolekcija koja se pokazala instant hitom među svim zaljubljenicima u modu, moguće je pronaći u svim trgovinama Hippy Gardena kao i na njihovim službenim stranicama webshopa, ali i na zagrebačkom aerodromu Franje Tuđmana gdje je brend istaknut kao jedini i jedistveni predstavnik hrvatske mode. Dio ponude Hippy Gardena pronađite u katalogu Zagreb Craftsa.
Unikatne kreacije Hippy Gardena izvorni su hrvatski proizvod, a cijelu priču o domaćoj proizvodnji zaokružila je suvenirskom kolekcijom From Croatia with Love fokusirane na žensku odjeću.
Predanim kreativnim ručnim radom Đurđica Vorkapić neprestano si podiže ljestvicu izazova u stvaranju prepoznatljivih komada zbog kojih je i dalje jedna od najcjenjenijih dizajnera na hrvatskoj sceni.